انواع سقف کشسان

سقف آیینه ای

سقف های لاکر مانند آیینه عمل میکنند. این سقف ها محیط را در خود بازتاب میکنند. لاکر رنگ بندی های متنوعی دارد.

این سقف ها بسیار مناسب برای بزرگتر نشان دادن محیط هستند. در این سقف ها میتوانید از ویژگی های بازتاب بدون دردسر های آیینه کاری در معماری داخلی خود بهره مند بشوید. این سقف ها علاوه بر اینکه وزن خاصی ندارند بلکه اگر به صورت اصولی نصب شوند میتوانند آوار ریخته شده در هنگام زلزله را در خود جمع کنند. در این سقف ها میتوانید از انواع هالوژن، اسپرینکلر، دتکتور، دریچه بازدید، لوستر و ... استفاده کنید.

سقف های نورانی

این سقف های کاذب به منظور تامین نور محیط اجرا میشوند. سقف های ترنس نازکترین و بهترین دیفیوزر در دنیا هستند و به بهترین شکل نور ال ای دی هارو در خود میشکنند. این سقف ها بدون محدودیت تا عرض 5 متر و در هر شکلی قابل اجرا هستند. شدت نورپردازی در این سقف ها کاملا کاستومایز است و به علت عدم خیرگی نور در آنها، میتوانید با استفاده از تنها 20 درصد سقف کل محیط را تامین نور کنید.

سقف های طرح دار


هر طرح و عکسی را میتوانید روی سقف های نورام چاپ کنید. به عنوان مثال این سقف ها جایگزین بسیار مناسبی برای پتینه میباشند. سقف شما با کشسان چاپی تبدیل به یک اثر هنری در معماری داخلی شما خواهد شد. زیر این سقف ها نورپردازی میشود تا هرچه بیشتر در محیط داخلی شما جلوه کنند.

Comments

Popular posts from this blog