سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان یک سیستم سقف کاذب است که از دو جزء اصلی تشکیل شده است - یک مسیر محیطی و یک غشای پارچه‌ای سبک وزن که کشیده می‌شود و در مسیر قرار می‌گیرد. این سیستم علاوه بر سقف ها می تواند برای پوشش های دیوار، پخش کننده های نور، پانل های شناور، نمایشگاه ها و اشکال خلاقانه استفاده شود.

انواع سقف کشسان

سقف ترنسپرنت

این نوع سقف های کشسان بیشترین شباهت به نور آسمان را دارند و پراکندگی کامل نور در محیط را تضمین میکنند. این سقف ها طبیعی ترین و سالم ترین راه حل برای نور مصنوعی در محیط داخلی شما هستند. به لطف این نور یکنواخت و نرم هر چیزی بهتر و زیبا تر دیده میشود.
زیر این سقف ها نورپردازی اس ام دی انجام میشود و سپس سقف کشسان اجرا میشود


سقف آیینه ای

این سقف ها ریز به ریز جزئیات دکوراسیون را همانند یک آییه منعکس میکنند.
سقف های آیینه ای راه حلی مناسب برای محیط هایی با سقف های کوتاه میباشند . این سقف ها به محیط داخلی شما عمق میدهند و به سبب آن محیط شما بزرگتر جلوه میکند.
این خاصیت انعکاس توسط متریالی با ضریب اطمینان بالا تولید میشود ، به صورتی که علاوه بر اینکه وزن خیلی سبکی (5 کیلوگرم در متر مربع)دارند,200کیلوگرم تحمل بار در هر متر مربع دارند و در صورت ریزش آوار ،حافظ جان شما هستند.
همچنین سقف های آیینه ای قابلیت اجرای نامحدود تجهیزات زیر سقف را دارند


سقف چاپی

این نوع سقف ها محیط خانه، اداری، رستوران و هر محیط داخلی را به یک اثر هنری تبدیل میکنند. مدل چاپی را می توان در سقف ها، دیوارها، چراغ ها، قطعات مبلمان، فرم های سه بعدی و غیره استفاده کرد. سقف های چاپی را میتوانید به منظور افزودن هویت بصری به محیط داخلی خود استفاده کنید. در قسمت زیر سازی این سقف ها نورپردازی انجام میشود تا هرچه بیشتر جلوه کنند.
از این سقف ها میتوانید به عنوان جایگزین پتینه استفاده کنید یا سقف آشپزخانه خود را تبدیل به یک تابلو نقاشی کنید و یا آسمان را در سقف حمام خود ببینید.

 


 


Comments

Popular posts from this blog